Українська
Замовити зворотній дзвінок
info@a-office.com.ua
Напишите нам
Головна»Блог»Що повинно бути в сучасному офісі для комфортної роботи

Правильна організація офісного простору мотивує співробітників до ефективної праці, дозволяє їм сповна реалізувати свій професійний потенціал і знижує рівень втоми в кінці дня. Підтримка комфортного середовища в офісі позитивно впливає на фінансове благополуччя компанії. Перше враження відвідувачів про фірму ґрунтується на естетичних складових офісу.

Комфортний  робочий простір

Як створити робочий простір, в якому буде комфортно всім? Адже критерії оцінки рівня зручності у кожного свої. Незважаючи на явний суб'єктивізм в бізнес середовищі вже давно спостерігаються певні тенденції:

  • інтер'єр повинен виглядати презентабельно і затишно (як в офісах Google і Warby Parker);
  • важливо оптимально використовувати весь доступний простір і дотримуватися стримано-парадного стилю;
  • необхідно правильно розставити акценти за допомогою освітлення;
  • меблі повинна бути функціональною і комфортною
  • планування інтуїтивно зрозуміла і ергономічна; в інтер'єрі повинен подчеркиваться фірмовий стиль компанії.

Якщо плануєте зняти офіс в Києві, то відштовхуйтеся саме від перерахованих критеріїв. Тому що витрати на кардинальну перепланування в бізнес центрі будуть дорогими.

Створення робочого простору в кабінеті керівника

У кабінеті керівника зазвичай коштує більш значна меблі і техніка. Таким чином підкреслюється більш привілейоване становище, а також демонструється рівень добробуту організації при проведенні зустрічей. Щоб відвідувачі бачили, наскільки твердо і впевнено стоїть на ногах компанія.

Облаштування робочої площі

Компанії, які віддають перевагу «open space», повинні облаштувати індивідуальні робочі місця для своїх співробітників, це допоможе візуально розділити наявну площу, а невеликі перегородки і м'які панелі зіграють важливу роль при шумозаглушенні. Індивідуальне робоче простір повинен бути у кожного співробітника, яким би комунікабельним екстравертом він не був. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з концентрацією.

Згідно з існуючими санітарним нормам оптимальний температурний діапазон для комфортної роботи в офісі - від +21 до +25 градусів Цельсія. Вологість повітря не повинна перевищувати 60% при роботі з персональним комп'ютером.

Conference room

Конференц зали, або переговорні кімнати необхідні для кращого сприйняття нової інформації, прийому гостей та представників ЗМІ, для одночасного донесення основних думок керівництва всім співробітникам організації, проведення голосувань і прийому колективних рішень на благо компанії, а також для навчання співробітників. Як правило conference room для більш ефективної роботи обладнають екраном, проектором, фліпчатом. У бізнес центрах Києва є вже облаштовані конференц зали, необхідно тільки стежити за бронью.

Архів і бібліотека

Це невелике ізольований простір, в якому співробітник може сховатися від робочої суєти і в тихій обстановці вивчити важливі документи. Спокійна атмосфера дозволяє краще вникати в суть інформації, приймати виважені рішення і ефективніше виконувати роботу. Тому важливо, щоб кімната була повністю ізольована від зовнішніх подразників. Особливо актуально її наявність в офісах з відкритим плануванням, де особистий кабінет є тільки у головних керівників компанії.

Командна капсула

Вона відрізняється від архіву та бібліотеки тим, що в ній можуть збиратися кілька людей для роботи над одним проектом. Іноді досить просто відокремити певний простір (глухий фіранкою, скляними стінами або ширмою) в офісі, якщо плануванням не передбачено подібне приміщення в бізнес-центрі. Ідеальний варіант розташування співробітників - один навпроти одного. Це дозволяє краще вести бесіду.

Зона очікування

Тут повинна бути максимально зручні меблі, виконана в сучасному лаконічному стилі. Поставитися до оформлення зони очікування потрібно вкрай відповідально, так як вона буде візитною карткою компанії.

Кімната відпочинку 

Повинна бути обладнана всім необхідним, щоб співробітники могли тимчасово відволіктися від монотонної роботи і поїсти в свою обідню перерву. Кімната відпочинку дозволяє спілкуватися з колегами в більш невимушеній атмосфері, в якій відсутній офіціоз. Це зближує і дає поштовх до появи оригінальних ідей. Кухонна зона кімнати відпочинку не призначена для зберігання продуктів. У ній створені умови для швидкого розігріву домашніх страв.

Що повинно бути в сучасному офісі?

Всі атрибути комфорту, які доступні в даний час. Тобто має бути світло, тепло, стильно, безпечно, просторо і зручно. У минуле відходять задушливі кабінети, незручні стільці, пилові громіздкі шафи, подразнюючу лампове освітлення. Сучасні офіси - це багатофункціональні комфортні простору, що сприяють плідній праці протягом усього робочого дня. Меблі зроблені з екологічних матеріалів. Приміщення просторі і правильно зонірованниє. Робочі місця обладнані під індивідуальні особливості людини.

Як облаштувати офіс?

Слід відштовхуватися від певного стандарту. Зараз більшість БЦ Києва облаштовують офіси в такий спосіб:

  • стильні стелажі, крісла і столи;
  • не громіздкий техніка;
  • наявність централізованої системи вентиляції та кондиціонування;
  • їдальня / кухонна зона;
  • необхідні канцтовари;
  • кулер з водою (його обсяг розраховується виходячи з кількості співробітників офісу).

Чим краще умови роботи, тим продуктивніше працюють співробітники виконуючи свої завдання.

Вибір меблів для офісу

Меблі повинні бути максимально комфортною! Особливо це стосується крісла, за яким людина буде проводити 8-годинний робочий день. Воно повинно бути регульованим, щоб можна було налаштувати спинку, підправити підлокітники і підняти / опустити сидіння. Крісло повинне витримувати подібні маніпуляції, тому купувати неякісні моделі не варто.

Матеріали, які використовувалися при виготовленні подібних меблів, повинні бути екологічними і безпечними для організму людини. Тіло співробітника не може перебувати під навантаженнями (спина, шиї, ноги, руки), тому слід вибирати ергономічні крісла і відповідні столи.

Комп'ютер для офісу

В кожному офісі є комп'ютери. Вони вже давно стали невід'ємною частиною робочого процесу. Підбирати їх слід виходячи із завдань, які ви плануєте делегувати своїм співробітникам. Якщо компанія займається програмуванням або дизайном, то знадобляться потужні комп'ютери, здатні витримати тривалу роботу в «важких» програмах. Комплектуючі до ПК також повинні бути якісними.

Офісна техніка

Її потрібно вибирати також, як і комп'ютери - виходячи з потреб. Якщо планується ксерокопіювання, сканування та надсилання факсимільних повідомлень, то слід використовувати МФУ (багатофункціональні пристрої). Якщо ж передбачаються величезні обсяги друку, то необхідно використовувати принтери з високою швидкістю роботи.

Щоб не тягнути дроти, переконайтеся в присутності функції Wi-Fi у принтера. Це спростить його взаємодія з ПК і підвищить комфорт друку для співробітників офісу.

Кухонне приладдя

Якщо співробітників багато, то в кухні офісу рекомендується встановити кавоварку з великими баками для води і зерен. Вона повинна готувати різні види напоїв, тому що у кожного працівника свої смаки. При цьому не обов'язково купувати кавоварку. Її можна отримати в оренду. Відмінний варіант для тих, у кого немає зайвих коштів на придбання подібної кухонної техніки.

Аптечка

Повинна комплектуватися з розрахунком на 30 осіб. Як правило, в ній присутні препарати і медичні інструменти, що дозволяють надавати першу допомогу при відкритих пораненнях, при стрибку тиску, при серцевих нападах.

Обов'язкова наявність в аптечці дезінфікуючих, жарознижуючих, гіпотензивних і знеболюючих засобів. Вони суттєво полегшать ситуацію до моменту приїзду швидкої допомоги.

Написати коментар
Район міста
 
Площа (м2)
Шукати за назвою БЦ
Клас об'єкта
Станція метро
 
Ціна $/m2
Скинути всі фільтри
Показати більше варіантів пошуку
Підпишіться на нові властивості, що відповідають цим параметрам.
повернутися
Заявка на відбір пропозицій
Надішліть нам свої побажання, і наші експерти підберуть для вас потрібний об’єкт.
Написать директору
Тут Ви можете написати директору.