Українська
Замовити зворотній дзвінок
info@a-office.com.ua
Напишите нам
Головна»Оренда офісів»Бізнес центр вул. Багговутівська, 23

Бізнес центр вул. Багговутівська, 23

вулиця Багговутівська 23, Київ, Україна
Орендна ставка: 11$
Експлуатаційні платежі: 2$
Клас офісу: B (Оренда)

Бізнес центр розташований по вул. Багговутівська 23, в пішій доступності від ст.м. Лук'янівська. Найближче оточення офісного центру становлять ТЦ Променада, ТЦ Квадрат, Податкова інспекція Шевченківського району, Інститут педіатрії, акушерства і гінекології, Парк імені Котляревського.

Компаніям, яким необхідна оренда недорогого офісу в Шевченківському районі, пропонуємо ознайомитися з приміщеннями бізнес центру по вул. Багговутівська 23. Тут можна зняти офіс з ремонтом, в разі потреби зняти офіс з меблями. У приміщеннях виконаний якісний ремонт: на підлозі плитка, ламінат, готові до використання зони загального користування, в деяких офісах обладнані приміщення кухні. Здаються офісні приміщення по поверхах, близько 380 кв.м. Також можлива оренда офісного блоку в пів.поверху, площею 180-220 кв.м

Мінімальний термін договору оренди від 1 року і більше.

Додатково про об'єкт: цілодобова робота бізнес центру, охорона, власна газова котельня, електропостачання - 2 я категорія (400 кВт), центральна система вентиляції, підземна парковка на 8 п.м.

У найближчому оточенні розташовані такі офісні центри, як Кубик центр (Cubic-Center), вул. Шолуденка 3, Пульс, вул. Багговутівська, 17-21, Артема-50, вул. Січових Стрільців 50, Резиденс, вул. Довнар-Запольського 7а, Лекс, вул. Чорновола 12, Торус, вул. Глибочицька, 17Д, Фенікс, вул. Глибочицька, 17 та інші

Додаткова інформація

Станція метро
Технічна інформація
Інша інформація
Лук'янівська
Додати в обране
Показати на карті
Вакантні площі:
Вакантні площі

Розташування об’єкта

вулиця Багговутівська 23, Київ, Україна
Подивитися на Google Maps
Схожі об'єкти
Заявка на відбір пропозицій
Надішліть нам свої побажання, і наші експерти підберуть для вас потрібний об’єкт.
Написать директору
Тут Ви можете написати директору.