A-OFFICE - безкоштовний сервіс з відкритою базою офісних пропозицій по оренді та продажу у всіх бізнес центрах і окремих будинках, офісних особняках м.Києва.
Ми надаємо послуги без зобов'язань з Вашого боку. Агентську комісію Ви нам так само не сплачуєте. Наші послуги оплачують власники об'єктів. На а-оffice.com.ua Ви зможете самостійно знайти офіс в оренду, який сподобається вам по дизайну, географічному положенню, вартості, класу і домовиться про перегляд, або зателефонувати нам і ми підготуємо для Вас пропозицію, а так само за вашим бажанням надасть довідки по ціновій політиці на ринку.
На початку жовтня «Укренерго» запровадили відключення електроенергії, для стабілізації енергосистеми. Оскільки чітких графіків відключень нема, це вкрай негативно вплинуло на організацію робочих процесів всіх сфер бізнесу.
Планові та аварійні відключення світла започаткували тренд повернення співробітників до роботи в офісах.
Оренда офісів з генераторами – найпоширеніший запит оренди сьогодні, оскільки ситуація з енергозабезпеченням напружена і ризики блекаутів та й частих відключень світла вимагають шукати можливості організації робочого процесу і забезпечення офісів безперебійним інтернетом, енергоживленням та теплом..
Власники БЦ активно готуються, деякі уже підготувались для того, щоб забезпечити безперебійне енергоживлення офісів.
Офіси, в яких є тепло, немає перебоїв з енергопостачанням зв’язком і інтернетом, швидко знаходять своїх орендарів.
Впродовж місяця ми досліджували підготовку БЦ до блекаутів.
І виділили одні з найкращих пропозицій для комфортної роботи.
Одні бізнес-центри мають декілька незалежних ліній живлення і при відсутності живлення в одній лінії перемикатися автоматично на іншу. Також бізнес-центри обладнані генераторами, бомбосховищами. Значна кількість власників БЦ запаслись водою та всім необхідним на випадок повного блекауту.
Як приклад бізнес-центри в Шевченківському районі на території бізнес парку Unit.city, бізнес-центр біля метро Дорогожицька West Side,
на Подолі «Ільїнський», Астарта, офіси на Печерську в бізнес-центрах Сенатор, Саміт.
В Голосіївському районі, це офіси в бізнес-центрах «Европасаж», БЦ «Гранд»(метро "Олімпійська "), БЦ «Мag.net.», Сity Garden, Viktorija park (офіси біля метро Васильківська) - де офіси з ремонтом і меблями, повністю підготовлені до роботи.
Окрема категорія бізнес-центрів – це об’єкти, з автономним опаленням, та автономним електроживленням (офіси з дизельними генераторами).
На сьогодні у кожного свій фронт робіт і наша задача, допомогти компаніям вибрати офіси з мінімальними ризиками перебоїв роботи, офіси резервним електроживленням, теплопостачанням, та безперебійним інтернетом.
Через масовані російські удари по критичній інфраструктурі Україна живе від блекауту до блекауту. Це чергове випробування для головного експортера послуг країни – ІТ-бізнесу
Ми часто чуємо від клієнтів, що на сьогоднішній день робота в офісі для них більш комфортна. Часто, коли в місті немає, світла зв’язку а в офісі – тепло, працює інтернет, вариться кава і в цілому створені всі умови для комфортної роботи.
Оточення відіграє велику роль. Коли бачиш навкруги, мотивованих натхнених людей, сам, попри все знаходиш сили для того щоб іти вперед, досягати цілей.
Як адаптуються компаніі в хаосі блекаутів:
- Найактуальніший варіант – орендувати офісні приміщення де власники повністю взяли на себе забезпечення безперебійної роботи БЦ
- Запаслися дизель-генераторами та джерелами безперебійного живлення для офісної техніки. Закуповлюють портативні зарядні станції.
- Якщо БЦ не дає дозвіл на встановлення власного дизель генератора і не забезпечує необхідними потужностями у разі відключень живлення -шукають інше приміщення.
- Одна з найнагальніших потреб – стабільний інтернет. Заключають угоди з декількома провайдерами. Забезпечується декілька резервних ліній.
- Starlink – це супутниковий інтернет . Та, як правило, оптичним провайдерам довіряють більше. Starlink інколи може не працювати із технічних причин.
- Запасаються їжею та водою. Бізнес центри з свого боку також роблять запаси технічної та питної води, облаштовують бомбосховища. Встановлюють біотуалети.
Пандемія стала каталізатором розвитку нового циклу нерухомості. Спостерігається створення нових современнх форматів і додаткових сервісів. Офіс залишається важливою рушійною силою розвитку і взаємодії команд, а також для розвитку корпоративної культури та бізнесу в цілому. Активність орендарів продемонструвала зростання в 4 кв.2020 р, по відношенню до 2-3 кв. 2020 р Оданк вона все ще перебуває на достачно низькому рівні, по відношенню до кінця 2019, початку 2020 року.
Apple, Google, Facebook та інші гігантські цифрові компанїї першими почали приділяти увагу оформленню офісів в ріщних стилях. Це посприяло поліпшенню продуктивності їх співробітників та підвищенню іміджу. Тому інші фірми підхопили тренд і стали активно міняти свій класичний офісний інтер'єр. На цьому етапі вони дотримувалися (і дотримуються донині) конкретних правил в оформленні сучасних приміщень.
Розберемо що таке open space офіс? Які плюси і мінуси є в відкритому плануванні офісного приміщення, і як не втратити ефективність в open space офісі?
Правильна організація офісного простору мотивує співробітників до ефективної праці, дозволяє їм сповна реалізувати свій професійний потенціал і знижує рівень втоми в кінці дня. Підтримка комфортного середовища в офісі позитивно впливає на фінансове благополуччя компанії. Перше враження відвідувачів про фірму ґрунтується на естетичних складових офісу.
A-OFFICE - безкоштовний сервіс з відкритою базою офісних пропозицій по оренді та продажу у всіх бізнес центрах і окремих будинках, офісних особняках м.Києва.
A-OFFICE – сервіс з відкритою базою офісів для оренди у всіх БЦ і окремо розташованих спорудах, офісних особняків в столиці. На сайті можна самостійно підібрати офіс в оренду, який підійде за ціною, місцем розташування, дизайну і класу. Співробітники компанії домовляться про перегляд об'єкта, нададуть інформацію щодо цінової політики на ринку оренди нерухомості в Києві.
Переваги нашого сервісу з оренди офісу в Києві
Сайт надає безкоштовно та повну інформацію що до офісної нерухомості Києва. У каталозі розміщені всі бізнес-центри «А», «В +», «В», «С» - класу, офісні приміщення та окремо розташовані споруди. До кожного об'єкту додатково представлена докладна інформація, фото, опис, умови оренди, інженерно-технічні характеристики, планування будівлі і території. Це дозволить підприємцям, що шукають оренду під офіс, швидко знайти підходящий варіант.
До плюсів співпраці з A-OFFICE можна віднести:
- Отримання комплексних послуг.
- Співпраця з досвідченими фахівцями на київському ринку офісної нерухомості.
- Великий вибір об'єктів, так як сервіс працює з основними власниками офісної нерухомості в Україні.
- Постійне оновлення бази даних.
- Отримання консультацій за договірними умовами і ціновій політиці, аналітичний огляд ринку, прогноз його розвитку.
- Експертиза в області консалтингу та девелопменту.
На сайті немає жодної пропозиції по оренді офісу від власника, за яке доведеться платити комісійні посередникам. Всі дані про оренду комерційної нерухомості уточнюються нашим інформаційним центром.
Зручність пошуку офісів для оренди на сервісі
Знайти відповідний об'єкт на сайті максимально просто. Досить вказати критерії пошуку, як, наприклад, оренда офісу не в центральних районах або в центрі столиці, стан об'єкта. Є чіткі градації по районам, класам і типам приміщень. Можна не тільки вибрати відповідний район аж до вулиці, а й вказати прийнятну площа будівлі, окремих офісів.
Приватні офіси, БЦ, нежитловий фонд - необхідно поставити галочки в потрібних місцях, щоб отримати вичерпну інформацію. Легко самостійно взяти в оренду офіс в Києві без посередників, просто чітко задайте умови пошуку.
Як ми працюємо з клієнтами
Наш сервіс A-OFFICE намагається дотримуватися головного правила - відсутність посередників. Прибираючи з ланцюжка «власник офісу» - «посередник» - «орендар» зайву ланку, можна заощадити значну кількість коштів. Саме тому нашій компанії довіряють пошук офісних приміщень велика частина іноземних і українських організацій. Форма вибірки приміщень створена таким чином, щоб кожен бажаючий зміг зручно відшукати потрібний об'єкт в конкретному регіоні або районі Києва.
Якщо ви не впевнені у пошуком комерційної нерухомості, не знаєте, які параметри задати для оренди офісу в Києві, то телефонуйте нашим фахівцям. Вони нададуть розгорнуті дані по тих об'єктах, які вам підійдуть. Головне - чітко роз'яснити оператору вимоги вашого бізнесу.
Як працює наш ресурс:
- На порталі вказані офіси без комісії. Не платите сервісу ні копійки.
- Необхідно вибрати всі привабливі варіанти, а після зв'язатися з нашим фахівцем. Він допоможе організувати для Вас перегляд офісів.
- Коли немає часу на вибірку інформації, можна довірити це нашому менеджеру. Той протягом дня підготує пропозиції по вашому запиту, позначить найвигідніші пропозиції на київському ринку.
- Ми надаємо юридичні консультації, аналітичні вибірки та довідки по ситуації на ринку, підкажемо, як отримати в оренду офіс в столиці.
Платити за пошук пропозицій з оренди офісів в Києві не доведеться. Брокеридж бере на себе власник комерційної нерухомості. Орендар сплачує тільки суму, зазначену в договорі оренди. Надаємо безкоштовно додаткові послуги, як підготовка планувальних рішень або розсадження співробітників в приміщенні.
Якщо потрібно відремонтувати офіс в столиці, продумати креативний дизайн, організувати переїзд, ми готові допомогти. Ці послуги входять в додатковий прайс A-OFFICE. Вартість обговорюється окремо.
Часті питання по оренді офісів в Києві
-
Як часто оновлюється інформація на сайті сервісу A-OFFICE?
- Кожен день. Ми намагаємося, щоб у нашому каталозі була лише актуальна інформація для клієнтів. Дата поновлення даних видно на сторінці кожного офісу / БЦ, в категорії вільні офіси.
-
Чим відрізняється «сервіс» від «агентства нерухомості»?
- A-OFFICE - каталог з відкритою базою офісних приміщень в оренду. За допомогою сайту можна самим знайти позицію об'єкта, по телефону домовитися про перегляд приміщення. Посередників в даному випадку немає, платити відсотки або комісію нікому не потрібно.
-
Хто платить за послуги сервісу?
- Ми надаємо послуги без зобов'язань з боку клієнта. Агентську комісію за успішну операцію з оренди офісу в центрі і інших районах міста платять власники об'єктів.